کد خبر: 47259505
تاریخ انتشار: دوشنبه 17 خرداد 1395
خانه » خبر گزاری ها » ایسنا » با روزه خواری و بدحجابی برخورد می شود/ کاهش 30درصدی زورگیری در مشهد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
فرمانده انتظامی مشهد خبر داد؛

به گزارش چی 24 به نقل از ایسنا:

فرمانده انتظامی مشهد گفت: وقوع زورگیری در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، سرهنگ محمد بوستانی امروز 17خردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، درخصوص آمار وقوع جرایم خشن، عنوان کرد: جرایم خشن در مشهد از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد کاهش داشته است و خوشبختانه هیچ جرم خشنی در مشهد طی این مدت روی نداده است.

وی به اقدامات ویژه برای ماه مبارک رمضان اشاره و بیان کرد: در ماه مبارک رمضان طرح‌های ویژه‌ای برای حفظ امنیت در تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی مشهد یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با تظاهر به روزه‌خواری و دیگر هنجار شکنی‌های اخلاقی به ویژه بدحجابی برخورد می شود.

محدودیت‌های ترافیکی برای ماه مبارک رمضان

سرهنگ حمیدرضا گرایلی، رئیس پلیس راهور خراسان رضوی درخصوص محدودیت‌های ترافیکی برای ایام خاص در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در شب‌های قدر تردد و توقف خودرو از میدان‌های بسیج، شهدا، شهید گمنام و چهارراه مدرس به سوی حرم مطهر رضوی ممنوع است.

وی ادامه داد: در طول ماه مبارک رمضان نیز به علت دید و بازدیدها و مراسم مذهبی، افزایش ترافیک به سوی مناطق تفریحی به خصوص جاده طرقبه شاندیز وجود خواهد داشت که به همین دلیل در اجرای طرح ویژه این ماه تیم‌های گشتی یک ساعت و نیم قبل از اذان مغرب در خیابان‌ها و حاشیه شهر مستقر شده و تا یک ساعت پس از افطار حضور خواهند داشت.

گرایلی یادآور شد: برای روز قدس و عید فطر نیز برنامه‌های ترافیکی طراحی شده است که به اطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس پلیس راهور استان افزود: تقاطع غیر هم‌سطح آزادی نیز به دلیل تعمیرات تا اطلاع ثانوی مسدود است و مردم باید از مسیرهای جایگزین استفاده نمایند.

*عکس تزئینی است.

انتهای پیام

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین